Skolan tar över

I somras när jag började skriva så flöt det på rätt bra, men sen skolan började har jag inte riktigt haft tid. Går första året på gymnasiet och riskerar att få F i matte så jag måste ta tag i det plus andra saker som händer som gör mig sjukt stressad och ger mig ångest. Jag skriver bara detta för att be er ha lite överseende. Skolan går faktiskt först. Dessutom är det ju där jag lär mig att skriva bättre. Sen är det ju också att man inte alltid kan skriva. Det krävs motivering och något att inspireras av. Jag vägrar sätta mig ner och tvinga mig själv att skriva ett kapitel om jag vet att det ändå inte blir bra. Tro mig, det finns sådana dagar. Men ni som läst så här långt, jag har en fråga till er;
När denna är slut, vill ni läsa en till? Jag har två storys "på lager" i mitt huvud, så det är bara att sätta igång att skriva.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker att du skriver sjukt bra! Och jag hoppas att det kommer ett till kapitel snart för jag vill verkligen veta vad som händer nu då Fredrik såg dom! :))

Postat av: Petra

När ska du skriva mer? :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0