Information om min fanfic

Tack för alla gulliga kommentarer!
Jag trodde verkligen inte att jag skulle få så många besökare på en dag! Jag vet att ni vill att jag ska publicera nya kapitel så fort ni läst klart men det går tyvärr oftast inte. Anledningen är för att jag verkligen vill sätta mig ner och tänka på hur och vad jag skriver för att få bästa möjliga resultat, jag vill ju inte att ni ska läsa något tråkigt eller förlora läsare på ett slarvigt jobb!
Jag vet att det är korta kapitel just nu men jag vill få den så lång jag kan, alltså inte avslöja allt på en gång! Jag vet exakt vad som kommer hända så ta det lugnt! Det kommer.
Men blir det inte mer spännande om man drar ut på det lite?
 
Har ni några frågor är det bara att kommentera här på bloggen, där det är störst chans att jag svarar!
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0