CHAPTER 14 - Let's Forget That This Happened



- I was hoping that you wanted to be with me more than a couple of hours.
- Aw.. You're so sweet. 
- And you're beautiful, Stella. Jag gillade när han sa mitt namn. Det bevisade att jag inte bara var en i mängden, han brydde sig tillräckligt mycket för att komma ihåg mitt namn och inte bara kalla mig "baby"

 
- Justin, I can't be in love with you.... But I am. 





Stunden jag hade fruktat kom och det blev dags för Justin att lämna sverige. Han hade ju ändå sin turné att tänka på och han kunde ju inte gömma sig hos mig för evigt även om jag hade hoppats på det. 


- Stella, I have to be back at the hotel soon, would you like to join me the last hours? 
- Yes, sa jag och gav honom en helt vanlig puss på munnen. 

Visst var det lite svårt att hitta ut ur skogen men jag ville dra ut på det så länge som möjligt också, min tid med honom alltså. Allting hände så fort. Det kändes som att det tog en minut tills vi var vid parken igen och hittade den gamla bilen som Justin hyrt 2 dagar tidigare. Alltså, en bil som inte drog till sig uppmärksamhet. Justin hade återigen tagit på sig alla kläder han hade för att inte bli igenkänd och eftersom att solen värmde på just den dagen så antar jag att det borde ha varit väldigt jobbigt för honom. 

Jag bodde ändå en bit ifrån stan och därför fick vi åka i nästan 20 minuter innan vi kom fram.
- So... Where's the hotel? Sa jag när vi väl hade börjat åka. 
- Just around the corner. Jag förstod ingenting eftersom det inte fanns ett hotell där. 
Vi åkte runt ett bra tag innan jag märkte att vi faktiskt bara körde runt i cirklar. 
- Justin, you don't know where the hotel is, right?
- I have no idea.
Jag brast ut i skratt och Justin körde åt sidan och började skratta lite smått. Jag försökte hjälpa honom så gott jag kunde men visste att det skulle bli svårt eftersom det fanns så många olika hotell och många med liknande namn. 
- Well, we just have to look for girls outside the hotel we are passing by and then we'll know which one it is. Jag kände mig jättesmart som kommit på den idén tills vi upptäckte att alla hotell vi passerade hade massor med tjejer utanför. De hade på något sätt fått reda på att idag var dagen Justin skulle flyga men det de inte visste var vilket hotell han bodde på. 
- Oh! I remember now! Justin log och körde som att han visste exakt vart han skulle och det gjorde han tydligen. Jag vet inte hur många gånger han åkt dit till och från under de få dagar han varit här men det räckte för att han skulle komma ihåg vilken väg det var. 

Hotellet var faktiskt inte speciellt. Egentligen var det väldigt sunkigt och jag stod och kollade runt på det tills Justin förklarade varför han bodde just här.
- You didn't expect me to live here, didn't you? Jag skakade på huvudet. Why not? 
- You could have chosen a good hotel and...
- But where are all the girls at? 
- I get the point. You wanted to be alone and you knew that this was the last place they would be looking for you. 

Vi gick in och jag följde honom upp till hans rum och det var inte så farligt på insidan, faktiskt väldigt trevligt. 
På något sätt såg hans hotellrum ut som på ett vanligt hotell. Ni vet en lyx-svit med flera olika sovrum och ett stort vardagsrum och vanligtvis otrolig utsikt men eftersom att det inte var fint någonstans på utsidan så fick de nöja sig utan det. 
I mitten av vardagsrummet satt allihopa i en soffa. Alla och alla... Jag menar de som följt med. Scooter, Kenny, Ryan och Justins andra livvakt jag aldrig fångat något intresse för och dessutom tyckte jag inte att han verkade lika trevlig som Kenny. Jag satte mig med dem medans Justin packade sina saker och jag väntade på att få säga hejdå till honom. Livvakten, som hette Moshe. Gick in till Justin och var hos honom i några minuter och när han kom ut så hade han en lapp i handen han skrynklade ihop och slängde iväg. 
- Miss Stella, please follow me, sa han och öppnade dörren ut ur hotellrummet och jag följde efter.
 
Han berättade att det vore bäst ifall jag gick därifrån för att inte störa Justin Bieber. Jag stod helt chockerad men tänkte att det vore bäst att göra som han bad mig. När han skakade hand med mig så lämnade han pengar i min hand och sa;
- Let's forget that this happened, right? Sedan vände han på klacken, öppnade dörren och försvann fort in i rummet och nästan smällde igen dörren efter sig. 
Jag förstod ingenting.
 


Nu ska jag förklara lite här. Jag har varit upptagen alla de dagar jag inte har skrivit och jag vet att jag skrev att det inte skulle komma något förrän om ytterligare några dagar men när jag ändå är hemma från skolan så bestämde jag mig för att göra ett försök. Jag vet att kapitlet inte blev till det bästa men jag hade ingen inspiration alls när jag skrev detta. Om ni har några idéer om vad som ska hända (Inte allt för stora saker, har det mesta planerat redan) så kommentera gärna! 

Samma som innan, 10+ för nästa, tror ni att det går? :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt bra! <3

Postat av: Donna

Jätte bra :D

Postat av: Anonym

Duktig! Meeer <3

Postat av: Belieber

Jättebra! Meeeeeer! <333

Postat av: Emma

Meer nuu snälla , det var ju jättebra

Postat av: Anonym

Meeeeeeeeer

Postat av: Anonym

Meeeeer

Postat av: Beliebeeeeer

Meeeer nuuuuu snäääääällaaaa

Postat av: Anonym

Underbart. :D

Postat av: Anonym

Moreee :d

Postat av: Evelina Sundin

Alltså snälla meeeeeeeer! :c måssste läsa mer!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0