CHAPTER 13 - I Just Can't


It was the first time I saw her without any make-up, jewels or any fancy clothes. 
That's when I fell in love with her.
There's something special with this girl. The way she looked at me, the way she talked to me and the way she treated me.  Like a person, not a thing. Not a famous person. This was what I was looking for, somebody to love me for the way I am, truly am. As I slowly kissed her I felt this warm feeling inside. I could feel her smile against mine. And that was it. A kiss. Nothing more. I didn't need more to know that I was so deeply in love with her. This might not sound true, but this is what happened. 
 

 
Jag kommer ihåg när jag fyllde 7. Min pappa hade övertygat mig om att jag var för liten och att han inte hade råd. Att jag skulle få vänta ännu ett år, precis som åren innan. Men på morgonen stod den ändå där i garaget och väntade på mig. Min alldeles egna cykel. Ni vet en sån där röd med pakethållare och som små pärlor på ekrarna? Jag trodde aldrig jag skulle vara så glad över någonting annat någonsin men när jag stod som förlamad efter att Justin Bieber kysst mig passionerat så sjönk cykeln ner till andra plats. Men lyssna nu och tro på mig. Jag var inte glad över att just Justin Bieber kysste mig, utan för att det verkligen betydde något. Jag hade blivit kär i den här killen på bara ett par dagar. Det hade kunnat vara vem som helst, Han hade kunnat vara vem som helst men med samma personlighet och jag hade fallit lika fort ändå. Det var min första kyss. Min första och absolut bästa.
 
Så.. Vi stod alltså där i ladan och delade saliv med varandra. Men helt plötsligt drog sig Justin undan litegrann. 
- Please don't stop... sa jag och lutade mig mot honom. Jag vet att jag inte borde men jag kunde ju inte motstå hans läppar! Han drog mig ännu närmre sig och kysste mig i nacken men blev avbruten av sin telefon. Det stod SCOOTER på displayen och han sa att han var tvungen att ta det. 
 
De pratade ett bra tag så jag gick ut och kollade runt. Det var ovanligt varmt för att vara april och jag ställde mig vid ett träd och tänkte på saker. Allt kändes så lätt, rätt och skönt. Kunde vi inte stanna där vid ladan för alltid? Strunta i allt och alla? Efter ett tag kom Justin och kramade mig bakifrån. En tår gled ner från min kind och jag snyftade.
- Babe, what's wrong? 
- I can't be in love with you.. 
- Why? Han såg jätteledsen ut.
- I just can't.. Vi stod och kollade ut på alla träd medans han fortsatte att hålla om mig bakifrån. 
- Tell me why.
- My dad won't let me. 
- Well... I understand him. There's a lot of guys who are jerks.
- Yes... But not all of them and people seem to forgot that girls can be jerks too. What did Scooter say?
- Oh, he was just wondering where I was. I told him yesterday that I didn't know when I was going to be back. 
- Oh so you had it planned? That you should spend the night with me? Jag kollade bak på honom och log.
- I was hoping that you wanted to be with me more than a couple of hours.
- Aw.. You're so sweet. 
- And you're beautiful, Stella. Jag gillade när han sa mitt namn. Det bevisade att jag inte bara var en i mängden, han brydde sig tillräckligt mycket för att komma ihåg mitt namn och inte bara kalla mig "baby"

 
- Justin, I can't be in love with you.... But I am. 


 LIFE GOT IN THE WAY.


Tack för alla era gulliga kommentarer! 

Vi kör på högre den här gången...
10+ för nästa! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

mer !

Postat av: Belieber

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEBRA! MEEEEEEEEEEER!

Postat av: Stella

Mer!

Postat av: Stella

Mer!

Postat av: Emelie

Meeeer

Postat av: Emelie

Meeeer

Postat av: Sara

Sjukt bra!!!

Postat av: Fanny

Skrriv mer den är jävligt bra!!

Postat av: ella

mer!!

Postat av: ellen

MERA!!!

Postat av: ellen

MERA!!!

Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

Postat av: Anonym

meeeer <3

Postat av: Anonym

Wow mer!

Postat av: Ida

Den är verkligen jättebra! Älskar den!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0