CHAPTER 12 - Take It Off



 
- What should we do now? Frågade han.
- Huh?
- Well, with the fact that Hanna knows makes everything so much harder. I mean, if she could figure out who I am, who can't?
- I guess you'll be stuck here with me for a couple of days. Han log. 

Jag bad Justin sjunga för mig och han började sjunga på Be alright. Hans fina röst gjorde att jag nästan somnade på en gång. 


 
 
 
Den natten var nog den första gången jag sov riktigt bra. Jag vaknade med ett leende på läpparna och så fort jag vände mig om fångade den vackraste kille gud skapat min blick. Jag kollade in i hans hasselnötsbruna ögon och vi båda log.
- Good morning beautiful, sa han och kysste mig i pannan. 
- Good morning handsome. 
Han smekte min kind och såg lite fundersam ut.
- What is it? Frågade jag
- Take it off.
- Take what off? 
- The make-up, i want to see your pretty face. Jag hade helt glömt bort att ta bort det så jag klättrade över Justin eftersom att jag låg längst in i sängen och gick bort till det lilla handfatet som fanns och blötte ner ansiktet. 
Jag lät mitt långa hår hänga över axeln när jag ställde mig rakt och märkte hur nära Justin stod. Han tog händerna på min höft och drog mig sedan mot sig. Han kollade rakt in i mina ögon och jag stod som förtrollad och kollade tillbaka. Jag är inte helt säker men jag tror att hans ögon gled ner mot mina läppar samtidigt som han bet i sin läpp. Hans ögon åkte upp igen och där stod vi och kollade på varandra än en gång. Hans händer flyttade sig långsamt uppåt utan att riktigt släppa taget om mig och snart var de uppe vid mina kinder. Jag kände fjärilarna i magen och rodnaden som blommade ut på mina kinder. Han böjde sig framåt och jag slöt mina ögon. 




It was the first time I saw her without any make-up, jewels or any fancy clothes. 
That's when I fell in love with her.
There's something special with this girl. The way she looked at me, the way she talked to me and the way she treated me.  Like a person, not a thing. Not a famous person. This was what I was looking for, somebody to love me for the way I am, truly am. As I slowly kissed her I felt this warm feeling inside. I could feel her smile against mine. And that was it. A kiss. Nothing more. I didn't need more to know that I was so deeply in love with her. This might not sound true, but this is what happened. 


Okej, istället för ett helt kapitel på engelska så fick ni det där. Jag vet att allt blev kort men jag fick inte till det på något annat sätt och jag vill inte skriva för mycket i varje kapitel, ju fler desto bättre, right? :)

5+ KOMMENTARER FÖR NÄSTA, DET KLARAR NI! :)






Kommentarer
Postat av: Marion :)

mer :')

Postat av: Anonym

Jätte bra! <3

Postat av: Anonym

Så sjukt bra! meeeeeeeer! :')

Postat av: ebba

MERA! :D

Postat av: Linn

mmeeeerrrrrr !

Postat av: Belieber

JÄTTEBRA! MEEEEEEEEER!

Postat av: Emelie

Mer!!

Postat av: Emelie

Mer!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0